maanantaina, joulukuuta 11, 2006

Morlonsoo!

Taalla taas, duunissa ruokatauolla. Eilen kun duunista paasin, menin hostellille moikkaamaan toihin lahtevaa Danielia (niinku joka aamu) ja sitten ootin etta Jodie paasee toista ja pelattiin pari bilista. Sitten se tytto tahto aamupalaa, nii kaytii kokeilemassa milta maistuu kunnon posh aamupala. Tai siis Jodie testas. Pari paistettua kananmunaa, baked beanseja, paahtista, 9.5$ ja mulkkaava tarjoilija. Ku ei naytetty bisnesmiehilta. Mut kuulemma oli iha tavallista, buu siis.
Ma join vetta.

Sitte taisin menna unille. Joo. Herasin joskus neljalta, ja mitaan ei tapahtunut. Hiljainen paiva ollut kylla. Kun ei lammintakaan ollut, jotain 20 koko paiva... Nytkin duuniin lahtiessa piti takkia kayttaa, huoh! Nihkeaa. Ne eiliset 42 asteen ennatyslammot ei tuntunu ees yhtaan liian kuumalta. Sais olla kokoajan sellaista :o

Janiin, taalla taas duunia painetaan. Jenni ei tanaan tullut, ja mulla on ollut tosi kivaa kun olen saanut hoitaa Suomen markkinoita. Kaikki on kontrollissa, ja oon saanut tosi paljon aikaiseksikin. Taidan talla viikolla tehda 5 tyopaivaa taalla, ja yhden sitten siella billboardissa. Lauantaina vois olla tekematta toita, kun on firman valtavat pikkujoulupippalot Lexus Centressa jossain tossa kaupungin lahistolla. Pelottavaa, ensimmaiset tyopaikan pikkujoulut mulle! Oon vaan kuullut lengedaa sellaisista, saas nahda nyt.

Mulla on vaan kamala sporatarkastajakammo nyt. En oikeen viittis lippuja ostaa kun ne on niin kalliita. Tai siis edelleen kannan validoimatonta lippua taskussa, jota sit naytan jos tarkastaja tulee ja ankytan jotain turistienglannilla. Mutkun ei tahtois ressaa. Kuukausilippu maksaa sit 100$/kk, joka on liikaa. Voisin hommata sen opiskelija-alennuksilla kayttamalla Leonin korttia, mutta siina on se ongelma et sit pitais kantaa sita opiskelijakorttia aina messissa. Tosin en sit tieda kysyyko ne sita tarkistaessaan kortin. Sittenpa tuo maksais enaan 50$. Hmm.

Toinen juttu joka mietytittaa on hostelli. Tanaan sain kuulla etta ma en voi asua siella 25-29.12, koska niilla ei ole tilaa mulle. Olin vahan etta aha, kiitoksia. Aattelin kuitenkin udella Jennilta, voiko niiden entiseen kamppaan menna punkkaamaan siksi aikaa. Niilla on kuitenkin vuokrasopimusta siina viela ens vuoteen asti, ja siella pitas olla sangyt ja kaikki. Yksio, sopis mulle hyvin. Pitaa kysya.

Ainii yks juttu viel! Eilen kun toista sangyn luo paasin, otin paitaa pois ja ihmettelin etta mikas finni siella hartioissa on kun tunsin pienta kipua. Sitten paijasin hartioitani ja olin etta mitah, ma olen palanut! Viimeksi taisin palaa vuonna nakki ja sota Turkissa, ja silloinkin uima-altaassa. Eli ma voin palaa, mutta ainoastaan uidessani. Hyva tietaa! Olenkin normaali.

Vielakun ruskettuisi...

Nyt loppu. Kuittaan. Taas kirjoitin liikaa enmistaan. Koitetaan teha talla elamalla jotain ;)

<3

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Se rusketus tulee palamisen kautta ;) Nain meikalaisella ainakin... Ja miks taa kommentointi on ranskaks? :o