keskiviikkona, joulukuuta 13, 2006

Helerempsis taas!

En oo kirjotellu, ku ei oo tapahtunu mitaan. Pakko silti kirjotella valilla, ettei unohdu ettei oo tapahtunu mitaan :D Oon vaan tehny toita ja nukkunut. Tanaan kaytiin Silken ja parin suomalaisen (Elinan ja Taijan) kanssa Night marketilla, kun mun piti ostaa mun tyokaverille joululahja. Kun meilla on taalla firmassa sellainen secret santa leikkijuttu, eli kaikki saa yhen nimen jolle pitaa ostaa lahja, mut sille ei saa sit kertoa kelta se on... Ostin sitten suklaasalamipotkon. Joo, tiedan, outo idea, mut ei siella vaan ollut muuta. Eika ollut sitten muuta vaihtoehtoakaan. Paree ois kelvata tolle norjalaisaasialaiselle! Oikeesti noi lahjat vaihdetaan vasta huomenna, mut ite en tuu duuniin nii sain tanaa jo omani. Eli kaktuksen!
Siina oli joku nahy kortinkin kans ihan vaivaa. Se oli aika hieno. Saa olla taalla tyopaikalla viela jonkun aikaa ennenku vien sita pois.

Mitas muuta. Jenni ei tykkaa musta sen takia kun Helga tykkaa musta! Eli siis Helga on meidan team leader, ja se antaa mun tehda kokoajan suomen assigmentteja ja Jenni joutuu tekee muiden. Kun se on kuitenkin taysaikanen niin luulis etta se sais teha tota sen aluetta ennemmin kun ma. Ja sit sita arsyttaa sekin etta saan enemman palkkaa vaikka oon vaan osa-aikanen, mut arsyttais se muakin tietenkin. Tosin saan sita vaan nyt ja vaan siks koska jos ottaa tyosopimuksessa sovittujen paivien lisaks lisapaivia, saa sita 5$ korkeempaa palkkaa. Ja oon silla palkalla tehy aika paljon. Tallaki viikolla teen 5pv taalla toita, yhden paivan billboardissa, ja kolmena paivana viela hostellillakin. Ja sina yhtena vapaapaivana on sit firman bileet, huhhei :D

Nyt sain ekan kunnon palkankin. Tosin siita jai viela montasataa uupumaan kun ei oltu muistettu tayttaa yhta kaavaketta oikein. Mutta saan ne tassa joskus, jea! Hostelliltakin ne sano etta saankin ehka olla joulun yli. Ei haittais, kuitenkin se on about saman hintanen kun joku kamppa, ja mulla on siella kaikki kaveritkin. Tosin kylla ma sielta siis muutan, mutta en ihan viela :P Vuonna 07 sitten, mikali nyt saan siella pysya. Varmaa se ei toki ole. Thumbs up!

Tanaan tuli sporatarkastajatkin taas, taas selvisin mun tempullani. Pitaskohan loppuaika tehda silleen samanlailla. Siina on vaan se vaara etta ne alkaa muistamaan mun naamaa (tai kirkkaan keltasinista takkia). Sitten ne ei valttis tykkaa. Ei voi vedota olevansa turisti. Tosin tanaan ne ei ees sanonu mitaan kun leimasin sen kun ne tuli sisaan. Ihan tyytyvaisina tarkisti sen ja hymyili. Jea.

Huomenna on taas suuri ilta, Billboard thursday. Toiksi ma senkin lasken kun siita palkkaa saan, mutta ansaitsen hieman juhliakin taas kun toita on painettu. Ja tulen viela perjantainakin tekemaan, tahtoo sita rahaa. Ja viela korotettua palkkaa, jee!

Mutjuu. Kiitokset viela Miikalle etta suostu hoitamaan ne kaksi Tampereen keikkaa ;) Liittykaahan muutkin meidan tyontekijoiksi, mikali haluatte vahan lisarahaa ja auttaa mua. Soittelen sit teille! Pistakaa viestia ku ootte rekisteroityny nii aktivoin teidat taalta.

Viela olis 2.5h toita. Ei oo paha nakki, on ollu taas ihan rentoa. Mulla on Suomessa viela 3 assigmenttia, kun taas jollain tanskalla on yli 300... Etta ihan hyvassa kondiksessa meidan markkinat ;)

Luen tassa viela uutiset ja viivit ja wagnerit ja sitten takas duuniin.

Kirjoitellaan taas rakas paivakirja.

<3

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, nyt mä keksin sen palamisjutun. Ihmiset polttaa yleensä itsensä selästä, tai siis hartioista. Sähän et oo ikinä ilman paitaa, paitsi uidessa. Siis...