tiistaina, lokakuuta 31, 2006

KOMMENTOINTI TOIMII!111

Jee. Valitkaa vaan tuolta comments jonkun viestin perasta, sitten kirjoitatte kommentin, valitsette etta olette other, kirjottakaa nimenne ja submit! Tahtoo paljon kommentteja! Jooko, laittakaa, jooko, tarvitsen tietaa etta joku lukee tata ;)

Tulen suomeen viimeistaan 2.6. Lennot on sille paivalle varattu, ja mikali Marika ei tule tanne, tulen tolla koneella. Piste.

Viimeisen viikon vietan Fidjilla, mikali rahatilanne antaa periksi.

Eli mulla on suunnitelmia mun elamassa, aika siistia :) Koskakohan viimeksi. Paitsi etta tulen tanne.

Noniin, historioitsemaan: eilen. Heti kun hostellille paasin, Leon oli etta NYT lahdetaan puistoon, kaikki on siella. Enhan ma sitten voi vastaankaan sanoa, pakkohan se oli lahtea. Siella sitten hieman nautittiin (ilmaista) viinia ja kuunneltiin musiikkia ja ihailtiin opossumeja. Se oli lepposaa. Sitten mentiin Hungry Jacksiin ja Heather halus jostain syysta tarjota mulle valtavan hamppariaterian, enhan ma sit kieltaytynyt :D That was huge.

Sitten katteltiin little britainia ja nukkumaan.

Tanaan onkin Halloween, huuui! Pukeudutaan upeasti hostellimme varastoja hyodyntaen Tobyn kanssa, ja voitetaan palkintorahat ;) Nojoo, ei voiteta, mut pidetaan mukava ilta. Tosin lupasin itelleni etta ilman alkoholia, kun olen nyt flunssankin saanut... Aikasta kipea olo. Kai taa tasta nyt.

Jee, mun synttareihin on 20 paivaa, siistii! sit taytan 20! 20 20 20! Maaginen numero.

Pian pakko alkaa keksimaan systeemi miten saan kuvat helpoiten nettiin. Ainakin kun alotan mun uudenlaisen jannan paivakirjan pian. Saa naha miten ahkerasti jaksan sita paivitella :)

Haittaakohan taa etta mun blogi ei oo mitaan syvallista pohdintaa vaan tylsaa selittaista tyhjanpaivasista asioista ja kaikista pienista merkityksettomista tapahtumista mun tylsassa elamassa. Ei taa kylla mikaan kuningasblogi ole O_o

Kuittaan. Pitaa lahtea pukeutumaan iltaa varten. 15min aikaa.

<3

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi, kyllä lukee, ainaskin perhe. Ja just kaikki tylsät pikkujutut on niitä hauskimpia. syvälistä pohdintaa - HUI!

Anonyymi kirjoitti...

mäkin luen ku mulla on tylsä elämä:D

Anonyymi kirjoitti...

no tottakai lukee, mä ainakin:) huomen aamulla meen kattoon marie antoinettee, katotaan monenko tähen arvosesti kirsten näyttelee;) lue sit mun jutusta:D
ja just kiva kuulla mitä siellä ihan vaan yleisesti pohdiskellaan, ei aina tartte mtn deeppii:)

Anonyymi kirjoitti...

hahah iha ku et muka ilman kommentteja olis tienny et kyllä tätä lukee vaikka kuinka moni :P ei pitäny kommentoida mut oli vaan pakko, heheh... millekäs muillekaa sivuille mä ryntäilen aina ruokatauolla koululla, ku ei koskaan tiedä kun tulee kämpille että onko mahdollisuus käyttää nettiä.. juu jag bor hos en konstig tant, eller hur :D

Anonyymi kirjoitti...

Maanviljelijä on tänä hyväl pääl.
Ajele traktorilas suuri kaunei ympyröi pellol
ja hakke vaimon kattoma.

Anonyymi kirjoitti...

Junnu! Hauskaa teini-ian loppumista jo nain etukateen ku unohdanpa kuitenkin :> Tollon ku tuut Suomee ni kerkeet RMJ 07! \o/

Erkki kirjoitti...

Haaa, siistiaaa! Kommentteja! Jee! Ja joo matleena, oli suunnitelmissa ;)

Anonyymi kirjoitti...

Moi luen!

Anonyymi kirjoitti...

Katja submit<3

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos mielenkiintoinen blogi