perjantaina, joulukuuta 08, 2006

Kreikan meri, meri Kreikan!

On ollu kivaa.
Keskiviikkoaamuna kun toista menin kotiin niin tuli sporaan tarkastajat. Esitin sitten tyhmaa turistia, kun oli lippu mutta en validoinut sita. Ei siina sit mitaan, uhkaili vaan etta voi tulla hefty fine, ja blaablaa. Nyt tosin vahan ahistaa enaa kulkea tolleen pummilla. Ei nain.
Toissa olin ke-to yo sit viela, ja hoidin Hollannin asioita. Kaikki suju ihan ok, paitsi etta silmat oli ihan kuolleet taas. Aamulla sit kun herasin joskus neljan maissa (mulle se on aamu.!) menin optikolle kysymaan etta onko mulla kaikki ok. Eka reaktio optikolta mut nahdessaan oli askel taaksepain ja "oh my!". Eli oli ne silmat vahan punaiset. Antoi sitten silmatippoja ja pari paria kertakayttopiilareita, kun tanaan mun lasien olis pitanyt olla valmiit... Ne autto tosi hyvin ja pystyin sitten illan olee "duunissa".
Eli hostellilla oli ekana ruoantarjoilua, meidan uus kokki on aivan loistava. Banglers & mash, ja kylla maistui. Ainakin briteille :) Ja toki mullekin.
Tan jalkeen ankaraa valmistautumista, ja toivomista etta porukkaa tulee paljon Billboardiin. Olihan mun eka ilta siella silleen, etta mulle maksetaan siita etta meen sinne :D Ilta oli ehka paras tahan mennessa, oli todella todella mukavaa. Silmatkin voi hyvin kun aina valilla kavin pistamassa tippoja. Muistan ton illllan ikuisesti, kaikki oli hyvin <3

Tanaan sitten herasin hirveaaan I LIKE TO MOVE IT MOVE IT renkutukseen, kun kaverit paatti teha jaynaa ja herattaa mut. Aarrrrgh! Mut sinansa ihan hyva etta paasin liikkeelle ja hakemaan mun uudet lasit! Vai paasinko sittenkaan.
Optikolle menin, josta tuli seta sitten lasien kanssa. "I have some bad news.".
Oli sitten pokat hajonnut kun uusia linsseja oli koitettu sovittaa. Kun homman tilasin, mulle sanottiin etta ne ei ota vastuuta jos jotain hajoo, mut koskaan ei mitaan hajoa.
Ja niinpa tietysti. Seta tosin lupasi porata uuden reian toiseen sankaan, ja laittaa siihen uuden metallitapin. Lupasi viela tehda sen ilmaiseksi, ja tan paivan aikana. Olis paras sit kans toimia, tai oon pulassa. Koska noi pokat rokkaa eniten, ja mun silmat karsii eniten. Vahan ahistaa, mutta jos ne nyt sais sen kuntoon niin olis jees.
Tasta pitas nyt lahtea ostamaan jotain pienta joululahjaa ehka suomen suuntaan, ja hakemaan promoottorikortteja Billboardista. Sitten kuudeksi pitsaa jakamaan hostellille. Grau. Illalla viela Jennin kanssa Cookieen, kun on yhden ruotsalaisen kolleegan laksiaispippalot. Tosin vaan pariksi tunniksi, ei sita nyt joka paiva tarvitse juhlia. Sinne on kuulemma tulossa 4 suomalaista tyttoa, jotka on kanssa ollut gapilla toissa. Kiva nahda niitakin :) Hostellillakin oli viimeyon pari suomalaista tytya, ja ne tulee taas maanantaina viikoksi. Hassua etta nakee niin paljon reissaavia tyttoja, mutta poikia olen nahnyt vasta yhden. 1 vs 9. Hmm. Olen harvinaisuus!

Mut nyt en valita. Jos saan lasini kuntoon viela tanaan, oon erittain iloinen. Kaikki on hyvin, hymyilyttaa. Aurinkokin paistaa <3

Tomorrow:
Dry. Morning smoke. Mainly sunny afternoon. Light to moderate northeast to
northwesterly wind. Max 37c.
Maistuu tallainen. Huomenna siis rannalle aamusta. Pakko. Eli tanaan kiltisti ajoissa nukkumaan :) Uimaan huomenna jee jee jeeeee!

Ma kuittaan ja lahden takas Billboardiin.

Nahdaan puppelit!

<3

Ei kommentteja: